13 Haziran 2015 Cumartesi

Yazlık Müzikler Geldi Hanımmm-2 :]

Merhabalar Efenim,
Her yaz olduğu gibi bu yazda ''yazlık şarkılar '' katagorisine girecek şarkılarımız piyasaya çıkmış durumda. Yazlık mekanlarda duyabileceğiniz şarkılardan ziyade daha çok benim plajda dinlemeyi sevdiğim şarkılardan bir liste oluşturdum bu sefer :] evet bencillik ettim :]



1. Yalın - Benim Ki


Küçücüğüm herşeyim ne olur çok uzaklara gitme :] Şu dondurma markası da olmasa duyamayacağız Yalın'ı vallahi... Her yaz bir klas şarkı ile listelerime doluşan Yalın, bu yaz ''benim ki'' ile plajları sallayacak beybisi :] ''benim ki'' listemde 1 numara.
2. Sıla Gençoğlu- Merhabalar

Ben bu kadından VAZGEÇEMİYORUM . Akşam güneş batarken sahilde açacaksın hatunu o söyleyecek güneş batacak,o söyleyecek güneş batacak... Sıla yıllardır listelerimin vazgeçilmezi. Bu yaz ön sıralarda ''merhabalar'' ile 2 numara.

3. Soner Sarıkabadayı - Muhattap (remix)


Güneş tam tepede,böyle deniz hafifce dalgalı, sıcak tam bunaltmışken o denize bi ayaklarınız değdiğini,yavaşça suya girdiğinizi hayal edin. Ettiniz mi? Ettiyseniz şarkıyı da benimsemişsiniz demektir :] Soner Sarıkabadayı '' Muhattap'' ile 3 numara.

4. Murat Boz - Üfle


Teee burdan '' bu şarkımı kaldı yeaaa'' diye  söylendiğinizi duyuyorum. Bi durun bi açıklıyım :] Aslında yazlık aşkların yegane temsilcisi '' Yalın''dır lakin ben Murat Boz'u bu yaz mevsimsel aşk işçilerinin öncü şarkıcısı seçiyorum. 2007 yılında ''maksimum'' adlı albümünün hit şarkısı '' üfle'' listemde 4. numara efenim :)

5. Oya & Bora - Sevmek Zamanı


İkili ilk kez 1987 yılında Melih Kibar'ın bestesi '' paydos'' ile Eurovision'a katılarak 2.olmuşlar ve bu vesile ile hayatımızada girmiş bulundular. Yani ben henüz -4 yaşındaydım o zaman o ayrı orayı karıştırmayın :] Yıllardır dinlediğim bu şarkının klibini sayenizde şu an ilk kez izliyorum. Çok utandım :] Oya & Bora  ''sevmek zamanı'' ile listemde 5 numara.  Bağıra bağıra söyleyiniz efenim :]

6. Serdat Ortaç - Hadi Çal


7 tane nota ile nasıl farklı şarkı yapabilirim diyen Serdar Ortaç'tan yaz akşamlarınıza romantizm katacak bi şarkı... ''hadi çal '' bu yaz 6 numara.

7. Tarkan - Usta Çırak



Tarkansız liste mi olur? Her şarkısı olay Mega Starın en sevdiğim şarkılarından biri olan ''usta çırak'' tamamiyle egomu tavan yapmak için yazılmış :] hani şu sahillerde kasım kasım kasılarak yürüyerek bi halt olan tipler var ya işte hep bu şarkıların gazıyla yapıyorlar onları, kınamayın :]  ''usta çırak'' 3 yazdır olduğu gibi bu yazda 7 numara.

8. Gülşen - Bangır Bangır

 
Üzülerek belirtmek isterim ki, her yaz onlarca şarkısını listeme atmaktan zevk aldığım Gülşen'nin bu albümü seçim otobüsü müzikleri gibi olmuş... Parti kur oy vereyim,yıkım kararı vs :] Ama bu şarkının hakkını yiyemediğim için listeme aldım tabisi. Öptürü verin o yolları hak edene :] ''bangır bangır'' 8. Numara.

9.Gökhan Türkmen - Aşk Lazım


Zamanında ''Büyük İnsan'' şarkısı ile ''youtube'' da 5 milyon kez izlenen Gökhan Türkmen, aşk şarkıları deyince aklıma gelenlerden tabisi :] Hele ki bir de buna yaz ayları eklenirse dadundan yinmez :] Tabi bu koalisyon için '' Aşk Lazım'' :] Gökhancığım listemde 9 Numara.

10- Kenan Doğulu- Doktor


Türkiye'nin önemli sanatçılardan olan merhum milli gitaristimiz Yurdaer Doğulu'nun da ancak müzisyen evlatları olurdu. Asıl adı Kenan Cihan Doğulu olan pek sevgili popçumuz listemde her zaman sonsuz kredisi olanlardan. ''doktor'' ile Kenan Doğulu  numara... 

BONUS!

Kerwin Du Bois & Lil Rick - Monster Wine



Biliyosunuz Zenciler şanslı ırk. Hele bunlar bambaşka :] Zumba Fitness yaparken tanıştığım Kerwin Du Bois ile sizleride kaynaştırmak istedim. Bence eğlenceli bi yaz için iyi gideceklerden...














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder