6 Haziran 2015 Cumartesi

Kısaca ben ve bloğum :)

Merhabalar Efenim,
Ben Merve ŞEN. 17,10,1991 Kayseri/Pınarbaşı doğumluyum. Aslen Trabzon/Akçaabatlıyım.5 kişilik bir ailenin en son üyesiyim. Sevgili Bey Babacığım Öğretmen. Pek kıymetli Valideciğim ise ev hanımı.Bir adet 1983 model bir adet 1987 model olmak üzere iki tane ablam var. Bu da beni profesyonel teyze yapıyor. :) Giresun Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümü 3.Sınıf Öğrencisiyim. Geleceğin Pilotuyum :) Yaklaşık 20 yıl önce yani 4,5 yaşındayken okumayı öğrendim. O gün bu gündür nerede bir kelime görsem okudum. Yaş büyüdükçe buna filmler,diziler,videolar eklendi. Yaş yine büyüyor ve başka şehirleri görmeye başladım. Sizinle hem yeni,hem eski okuduğum,izlediğim,gördüğüm nereler varsa paylaşacağım. Ben çok mutlu olacağım çünkü paylaşmayı seviyorum. Sizde benimle mutlu olun olur mu ? :)

1 yorum: