12 Temmuz 2015 Pazar

Doğa içinde üçlü kombo; Sessiz Çığlık/2010,Hayat Sana Güzel/2011,Kaçıklar Üniversitesi/2009

İş güç arasında kendine zaman ayırmak kadar güzeli var mı? Oturdum eski cdlerimi karıştırdım,izlemediklerimi ayırdım ve başladım :]

1-) Filmin Adı: Sessiz Çığlık
      Orjinal Adı: Open House
      Vizyon Tarihi: 2010
      Konu: Gerilim Korku

Özet Olarak
Boşanma eşiğinde olan Alice, evinin taksitlerini ödeyemediği için satmaya karar verir. Emlakçı arkadaşı ile anlaşır ve evine her gün birileri ziyaretçi olarak gelir. Alice, taşınmadan önce arkadaşları ile evinde son bir akşam yemeğinde buluşmak ister. Akşam yemeği bittikten sonra herkes evine dağılır. Lakin evde beklenmeyen bir misafir vardır....

Peki Benim Yorumum :]
Sıkıcı bir oyunculuk, ağır aksak konu akışı, fazla fazla hayalperestlik..... Konu akışındaki eksiklik malesef filmin akışını etkiliyor. Uçuk olaylar ise gerçekçilikle alakasız olduğu için sizi filmin içine almıyor. He zaman mı kaybettim? Hayır... Boş bi zamanının da azıcık korkmak isteyenlerin izlemesi gereken bi film bu....

2-)  Filmin Adı: Hayat Sana Güzel
      Orjinal Adı: The Change-up
      Vizyon Tarihi: 2011
      Konu: Komedi

Özet Olarak 
 İyi bir ailesi babası olan bir adam ile bekar ve çapkın olan en yakın arkadaşının vücut değiştirmesi ile ortaya çıkan komik olaylar akımından oluşur :]

Peki Benim Yorumum :]
Klasik ABD yapımı abzürt komedi tadında ilerleyen 10 üzerinden 6 puan verebileceğim kadar eğlenceli böyle hafifçe depresyona girecekmiş gibi olduğunuz bir anda sizi oradan çıkarabilecek, tadımlık bir film.

3-)Filmin Adı: Kaçıklar Üniversitesi
      Orjinal Adı: Van Wilder: Freshman Year
      Vizyon Tarihi: 2009
      Konu: Komedi


Özet Olarak
Efsanenin başlangıcı… Van Wilder efsanesini hepiniz biliyorsunuz… Peki, bu efsane nasıl başladı öğrenmek ister misiniz? Van Wilder’ın üniversitedeki ilk senesidir ve partiye hazırdır… Yalnız üniversiteye vardığında onu kötü bir sürpriz beklemektedir… Coolidge College’deki bütün kızlar bekaret yemini etmiştir ve sert bir rektör, üniversiteyi sert kurallarla yönetmektedir. Van Wilder için bu durum sürdürülemez… Üniversite hayatı boyunca yaptığı tek şey bu olsa da, Van Wilder okulunun partisizliğine bir son verip özgürlük getirmelidir.

Peki Benim Yorumum :]
Bir film üçlemesinin son filmi olan Kaçıklar Üniversitesi, Amerikan Pastası tadında komedi içerikli bi filmmiş. Sadece izlemek adına izlenecek bi film yalnız. Genç arkadaşlarıma tavsiye vermeden geçemeyeceğim tabi ki; '' hala üniversitede kızlar teklif etmiyor'' :]] aldanmayın bu filme....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder